nieuwsbrief september 2022

Beste leden,

De eerste oefenwedstrijden zijn gespeeld; wat een energie en werklust hebben we gezien bij de 1e oefenwedstrijd op 8 september in het Sportcentrum; het team van Basketbal Academie Limburg werd, zowel aanvallend als verdedigend weggespeeld met als eindstand 87-41. Landstede Hammers vermaakt Zwols publiek – Landstede Hammers . Daarna de 1e winst in België: 107-117 tegen Hubo Limburg United!!

Helaas 2 spelers in trainingspak: Ryan Davis vanwege een enkelblessure en Niek voorlopig nog vanwege zijn schouder.

Vooruitblik op en start van het seizoen.

6 september 19 uur Businesslounge: Herman van den Belt vertelt een boeiend verhaal over de zoektocht naar talent en het formeren van een team. Met Mark van Schuttershoef achter de knoppen komen statistieken, beeldfragmenten en veel cijfers voorbij. Elke nieuwe speler komt even aan bod (en ook het vertrek van Noah nog even). De staf is blij verrast hoe deze spelers hun taak oppakken en vooral hoe ze het samen doen.

Herman beloofd ons in december nog een keer te informeren.

Het oefenschema:

• 17 september 00 uur – uit tegen Rasta Vechta in Duitsland
  • 18 september 00 uur – thuis tegen Rasta Vechta, Duitsland
  • 20 september00 uur – thuis tegen ZZ Leiden (wijziging!)
  • 24 september 00 uuruit tegen Den Helder

Daarna start de competitie met op 2 oktober meteen een topper Heroes Den Bosch.

18 september: Landstede Hammers speelt voor Oekraine.

Kom met zoveel mogelijk mensen naar deze wedstrijd, want elke toeschouwer levert 2,- euro op!
De toegang is gratis; je kunt tijdens de wedstrijd evt. een donatie doen. De gehele opbrengst van sponsoring en donaties komt via Stichting Humane ten goede aan Oekraine. Dragos Diculescu is ambassadeur van deze stichting. Benefietwedstrijd: we hebben jouw hulp nodig! – Landstede Hammers

Trommel je familie, vrienden, buren of gasten op en laat hen een kaartje reserveren op: Tickets – Landstede Hammers

Jaarkaarthouders: je papieren ticket ligt klaar bij de balie!

Nieuwe seizoen-pas voor jaarkaarthouders!

In verband met de veranderingen in de zaal ontvangt elke seizoenkaarthouder een nieuwe pas (met een ander stoelnummer!). Deze ligt 2 oktober voor iedereen klaar!

Terugblik Algemene Ledenvergadering 6 september.

Het was goed om weer even bij elkaar te zitten en de zaken op een rijtje te zetten. Er waren 15 aanwezigen en 22 afmeldingen; daar zijn we blij mee. Vooral met de 15 aanwezigen, maar ook de 22 afmeldingen – toch een teken dat de uitnodiging niet zomaar terzijde is geschoven. Jullie ontvangen binnenkort het verslag.

2 punten die extra aandacht verdienen:

• De contributieverhoging: nodig om de financiën goed in balans te brengen. De nieuwe bedragen zijn voor 2022-2023 (juli-juli):
    • Voor 1 lid 20,-
    • 2e gezinslid 15,-
    • Kind 5,- (kind is < 16 jaar op 1-7 van start boekjaar, Voor nu: geboren na 1-7-2006).
    • Een maximum van 45,- per gezin.

Betaal nog niet! We zijn nog even bezig met de bank – je krijgt een seintje.

• Wij zijn op zoek naar vrijwilligers met de volgende talenten:
    • Grafisch: ontwerpen van flyers, banners en kaartjes van de SV Hammers
    • Organisatie: bv. helpen met het regelen van een busreis naar uitwedstrijden; organiseren mixtoernooi
    • Ondernemer: verkoop van merchandise (fan-kleding)
    • Ritmisch: de trommelaars vragen om aanvulling; bedenken van een nieuwe YELL
    • Fotograaf: voor foto’s op de SV Hammers – site, de nieuwsbrief en flyers.
    • Doeners: hulp bij sfeeracties – vlaggenbeheer, aankleden hal etc.

Help je mee; weet je iemand of wil je meer informatie? Laat het ons weten!

27 oktober 19.00 – 21.00 uur – spelletjesavond!

Ontmoet de spelers in een ontspannen sfeer: sjoel met Roel, kaart met Ralph of speel ‘Wie ben ik?’ met Felix. Word fanatiek met Niek, maar probeer nooit te winnen van Mark. 😉

Een gezellige avond in de Businesslounge met de kans om het team wat beter te leren kennen. Er zijn geen kosten aan verbonden. Meld je aan voor 21 oktober:                                                           activiteiten@svhammers.nl.

Graag tot ziens!

Sportieve groet, bestuur SV Hammers:

Diana v Schalkwijk-De Rijke      voorzitter@svhammers.nl

Matina Binnekamp: penningmeester@svhammers.nl